Een digitale werkplek voor jou, een digitaal verhaal voor je burger
Een website waarop elke ouder in enkele klikken de weg naar het gemeentelijk zwembad vindt voor een plons met de kinderen? Een meldingsapp waarin je burgers zwerfuil, geluidsoverlast of een defect verkeerslicht in no-time kunnen signaleren aan de bevoegde dienst? Tobania.Public zorgt ervoor dat jouw bestuur eenvoudig én maximaal digitaal met elke burger kan communiceren.
Wat zeg je, Tobania?
Als stad of gemeente naar je inwoners communiceren is één ding. Maar hoe je communiceert, dat is de basis van een ijzersterk, digitaal verhaal. Wij bouwen aan dat verhaal met veilige en toegankelijke applicaties die je eenvoudig beheert. Wij bouwen oplossingen (websites, applicaties en services) die de interactie tussen de overheid en het volk vergemakkelijken en automatiseren.

Communicatie is key. Zeker sinds sociale bubbels, “blijf in uw kot”-maatregelen en stijgende curves niet meer weg te denken zijn uit onze samenleving. Burgers en lokale ondernemingen snakken meer en meer naar hapklare informatie. En jij wil dat voorzien. Liever gisteren dan morgen. Dat kan.
Met onze meer dan 20 jaar ervaring werken we samen met jou een routeplan uit voor het digitale verhaal van je stad of gemeente. Inderdaad, we gaan 100% digitaal en zorgen ervoor dat je online communicatie een voltreffer wordt.
Onze superkrachten? Een 24/7 helpdesk en een gamma aan veilige, innovatieve tools. Zo wordt jouw dialoog met de burger een piece of cake. Neem alvast plaats in de bestuurdersstoel en kies je eindbestemming. Als copiloot doen wij de rest.
Missie en waarden
Ken je de waarden van Tobania.Public al?
Wij staan voor openheid, betrouwbaarheid en innovatie.
41 Tobians
1,4 mio burgers bediend
+200 websites
71 lokale besturen en bestuurlijke entiteiten
Deze besturen bouwden samen met ons

Stad Nieuwpoort lanceert eGo-website met eigen look & feel
